emmehoglund

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Emelie - 15 januari 2011 15:43

Dag 12 : En sak jag ska göra innan jag har blivit 30 .

Jag ska ha jobbat på en mode tidning i minst 1 år och där ska jag ha intervjuat flera kända personer om deras klädsel t.ex Justin Bieber , Selena Gomez m.m .

 

 

Dag 13 : Mina drömmar .

En utav mina drömmar är att träffa Justin Bieber . Det har det varit sedan jag upptäckte han på youtube.

Det skulle vart en dröm att få träffa han efter en consert , han kommer ju troligtvis till sverige i augusti så hoppet finns ju fortfarande kvar till att träffa han ♥`

 

 

Dag 14 : Detta är jag beroende av .

Min drog är justin biebers musik . 

För den är så underbar den får en verkligen att orka dagen . Alla borde lyssna på hans musik , jag förstår inte hur man inte kan gilla hans musik .#Bieber fever  

 

 

Dag 15 : Mitt favorit minne .

Jag har inget exakt favorit minne att dela med mig av tyvärr . Har för många så det går inte att välja ut ett "favorit" minne . Hoppas ni klarar er utan det ändå .

 

/emelie höglund

 

 

Av Emelie - 15 januari 2011 15:33

Hejj på er !

Har inte kunnat blogga på ganska länge nu tyvärr .

Men jag har inte haft blogg lusten eftersom jag har vart förskyld , huvudvärk hela veckan o.sv men det börjar gå över nu .

 

På torsdagen hände typ ingenting så jag har ingenting att skriva om den . Men på fredagen (igår) var jag på bio med mamma och hampus . Vi såg little fockers hette den typ . Den var jätte bra , sjuk humår ... rekomenderad från mig iaf .

 

Idag har jag vart med Sara sens 1 typ . Vi har mest lyssnat på musik (y) . Ikväll sover jag över med Sara , då blir det film på min nya TV det blir självklart mean girls   

haha har saknat den filmen faktist !

 

Kram på er , ha en fortsatt bra helg !

 

/emelie höglund

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards