emmehoglund

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Dag 10

Av Emelie - 10 januari 2011 18:15

Det här saknar jag !

 

Jag saknar tiden då man var liten . Då man inte hade några problem problem existerade inte ens , då ens största kärlek var pappa och det var den man skulle gifta sig med . Tiderna då mamma och pappa stoppade om mig efter en mard dröm . Då mobbning inte fanns . Jag saknar helt enkelt min barndom , den var underbar . Det var en bra tid !

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 januari 2011 18:20

Hejsan ! Riktigt dålig uppdate måste jag säga . Men det har verkligen vart fullt upp med skolan denna veckan men det måste bli en ändring men just nu har jag fullt upp med skola och aktiviteter . Kommer att göra ett video inlägg som kommer upp lite...

Av Emelie - 15 januari 2011 15:43

Dag 12 : En sak jag ska göra innan jag har blivit 30 . Jag ska ha jobbat på en mode tidning i minst 1 år och där ska jag ha intervjuat flera kända personer om deras klädsel t.ex. Justin Bieber , Selena Gomez m.m . ♥     Dag 13 : Mina d...

Av Emelie - 15 januari 2011 15:33


Hejj på er ! Har inte kunnat blogga på ganska länge nu tyvärr . Men jag har inte haft blogg lusten eftersom jag har vart förskyld , huvudvärk hela veckan o.sv. men det börjar gå över nu .   På torsdagen hände typ ingenting så jag har ingenti...

Av Emelie - 12 januari 2011 18:27

Hejj på er , gjorde ett långt inlägg nyss men det försvann så jag tror att det inlägget blir kortare . Ha världens huvudvärk också , så jag ska nog försöka stänga av datan snart tror jag , xd . Skolan var som vanligt .... gjorde läxan när jag kom...

Av Emelie - 11 januari 2011 17:59

Det här ångrar jag !   Det finns mycket jag ångrar men speciellt att jag har tappat kontakten med en kompis jag verkligen gilla . Jag saknar dig så . Och du var så underbar , jag saknar tiden då du kom till mig och vi hittade på saket tillsamans ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards