emmehoglund

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

puff låten ! :D

Av Emelie - 8 januari 2011 17:55

Halojj   

Morgonen var helt okejj , förmiddagen också .

På eftermiddagen kom Sara , sen dess har jag vart med hon .

Vi har sätt på 2 filmer som har gått på 3:an , dom var iaf jätte bra enligt mig . Sen har vi sätt på familjen anorlunda på datan .

Sara ska göra ett inlägg på sin blogg sedan ska jag och sara försöka lära oss Willow Smiths moves till sin låt "Whip my hear" sedan lägger vi upp den på facebook och youtube så ni kommer kunna se den när den ligger uppe på youtube .   

 

/emelie höglund

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 januari 2011 18:20

Hejsan ! Riktigt dålig uppdate måste jag säga . Men det har verkligen vart fullt upp med skolan denna veckan men det måste bli en ändring men just nu har jag fullt upp med skola och aktiviteter . Kommer att göra ett video inlägg som kommer upp lite...

Av Emelie - 15 januari 2011 15:43

Dag 12 : En sak jag ska göra innan jag har blivit 30 . Jag ska ha jobbat på en mode tidning i minst 1 år och där ska jag ha intervjuat flera kända personer om deras klädsel t.ex. Justin Bieber , Selena Gomez m.m . ♥     Dag 13 : Mina d...

Av Emelie - 15 januari 2011 15:33


Hejj på er ! Har inte kunnat blogga på ganska länge nu tyvärr . Men jag har inte haft blogg lusten eftersom jag har vart förskyld , huvudvärk hela veckan o.sv. men det börjar gå över nu .   På torsdagen hände typ ingenting så jag har ingenti...

Av Emelie - 12 januari 2011 18:27

Hejj på er , gjorde ett långt inlägg nyss men det försvann så jag tror att det inlägget blir kortare . Ha världens huvudvärk också , så jag ska nog försöka stänga av datan snart tror jag , xd . Skolan var som vanligt .... gjorde läxan när jag kom...

Av Emelie - 11 januari 2011 17:59

Det här ångrar jag !   Det finns mycket jag ångrar men speciellt att jag har tappat kontakten med en kompis jag verkligen gilla . Jag saknar dig så . Och du var så underbar , jag saknar tiden då du kom till mig och vi hittade på saket tillsamans ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards