emmehoglund

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emelie - 31 oktober 2010 12:31

hejj ,

är sjuk , orkar inget . Mår extremt dåligt , 39 graders feber , mår illa och huvudvärk . Inget att rekomendera . Det finns väll inget direkt att skriva . Har absolut inget att göra , har jätte tråkgit . Försöker sova med det går inte , har knappt sovit något inatt . Jag har antingen svättats eller frysit , ahja ...

Ni får ha en bra halloween  , och ät mkt godis

 

hah digga smailisen xd

 

kram .

 

älskar verkligen låten , den betyder   

 

Av Emelie - 30 oktober 2010 17:15

Hejj , ledsen för fålig uppdatering ...

men jag var alldeles för trött för att sitta vid datorn igår , och i torsdags vet ni ju att jag inte kommer att blogga på :)

 

I torsdags åkte man ju som vanligt till isstadion direkt . Haha jag bor ju typ där . Men iaf , först skulle jag vara tränare med sara . Vi hade skridsko skolan själva . Det var roligt att man själv fick bestämma vad man ska hitta på !

Efter det tränade man själv , sen var det bara att åka hem och plugga .

 

Fredagen var okejj . Skolan sen kan ni ju gissa vad man gjorde , jo man stack till ishallen .

Jag skulle träna ! Sen drog man hem , gjorde iordning sig , och var en stund med Sara och Michaela . Efter det blev det mys pys hemma framför tv:n . Idol , Hejja Minnah , Daniel och Olle    Själv somna man ju 21:30 xd

 

Idag vakna man tidigt , men det var bra för då kunde farfar komma och hämta mig tidigare!

Jag har vart med min kusin Oliver hela dagen . Älskar dig   Världens sötaste 2 åring !

Hela dagen har vart bra , oliver är för rolig asså . Man kan inte sluta le och skratta åt det han gör .

Oliver ÄLSKAR att åka rutchbana , ville bara säga det   

 

Ha det bra , kram !

 

  

Av Emelie - 27 oktober 2010 18:43

Halojj   

 

Skolan var sådär , skolan är ju alltid tråkig .

Kan inte skolan bli rolig , med roliga ämnen ?

Skippa alla bajsiga prov och läxförhör ...

 

Efter skolan så åkte jag hem och gick ut med min underbara hund Molly   

Sen så åkte jag mamma och farmor ut och köppte tyg till min nya konståknings därkt . Det lbir färgerna : Rosa , lite lite röda nyanser och lila :D

Den kommer bli jätte bra , det är jag säker på !

 

Direkt efter hängde jag med farmor hem , för jag skulle skriva ut lite saker . Snart kommer Hampus hit och då ska vi käka . Sen blir det nog plugga spanska -.-''

 

Ha det bra , kram .

  

 

Av Emelie - 26 oktober 2010 16:30

Halojj .

Sitter här hemma och känner mig stolt !

Fick se mitt prov idag , G   

 

Skolan var tråkig .

Nu blir det plugg hela dagen och baka . Det har kag i läxa , lyx läxa  ! Sen kommer Sara och tittar på desperate houswifes tillsamans med mig !

 

Ni får ha det bra !

kram .   

 

Krya på dig Matilda , älskar dig <3

 

Av Emelie - 25 oktober 2010 16:37

halojj .

Ledsen för att det inte blev ngt inlägg igår , hade ingen tid efter att jag kommit hem , jag var med Sara , Tilda och lite med Matilda annars gjorde jag ingen speciellt . Skolan var som alla andra skoldagar . Börjar segt , blir btr sen . Spanska prov , gick sådär . Ett G iaf ! Och på NO prover blev jag gordkänd !   Grym ju !

Just nu gör jag inget speciellt , fönderar på att gå och baka ngt gott . För jag har i läxa att baka något med bakpulver i hemkunskapen !

Senare ikväll blir det konståknings träning !

 

Jag kanske inte kmr vara aktiv på länge för jag kanske ska få dataförbud ! o.o

 

Ha det bra , vi ses !

kram .   

 


Beliebers 100%
Vi har våran flagga █♥█
Våran värld : My World
Våran låt : U smile
våran kung: JUSTIN BIEBER


 

 

Av Emelie - 23 oktober 2010 11:02

Hejj på er !

Lördag idag , det gillar jag enormt !

Sov över med Sara tils idag , vi hade jätte mysigt igår . Vi kollade på Idol , cirkus möller och en film som heter Mean girls . Sara ville så gärna se den filmen men absolut inte jag . Det har vart min favortit film så den är ut tjatande ! 

Men nu har hon åkt hem en stund för hon måste lämna in hennes system kamera som är söndrig....

Så vi ska va efter det :)

 

Ikväll blir det kanske inget inlägg , för vi ska ha främmat och då måste jag va typ lite social känner jag . Men aja ..... sätter mig nog framför en film eller något ikväll .

 

Hoppas ni får en bra lördag !   

 

Tipsa gärna om filmer och musik !

 

kram & puss !   

Av Emelie - 22 oktober 2010 18:44

Halojj   

Idag på morgonen drog vi till västkusten , kungshamn . Där skullle vi ju på begravning till gammel morfar . Allt var jätte fint .

Älskar dig gammel morfar , 93 år <3

 

Kom hem klockan typ 18:00 . Då ringde man sara , för vi ska sova över . Kolla på idol och ha dricka julmust ....   

Vi kommer ha det riktigt kanon !

Hejja hejja hejja , Linnea och Daniel :D

 

kram kram kram kram kram kram kram kram !

 

Av Emelie - 21 oktober 2010 21:48

   21/10-10T

Ovido - Quiz & Flashcards