emmehoglund

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Emelie - 9 januari 2011 13:43

Dag 9 . Min första resa !

 

Min första resa bärde av till Turkiet med min mamma , pappa och våra kompisar som också har ett barn som är lika gammal som mig och som jag fortfarande har konstakt med , Marielle . Jag var jätte ivrig och jag var nervös hela vägen till flygplanet . På flygplanet var det jätte kul eftersom det var min första resa , jag kollade även på film då : bambi på hal is tror jag . När vi klev av från flygplatsen var det jätte varmt . Men semestern var jätte bra och jag ångrar inte en minut av den  . Ett minne från resan var när vi skulle lägga oss för att sova men det var så varmt så vi fick ha en handuk över oss med is på . Turkiet är ett underbart land som jag åkte till baka till sommaren 2010 .   

Av Emelie - 9 januari 2011 13:10

Hejj bloggen ,

kom nyss hem från konståknings träningen !

Det var självklart en grym träning , för tränar jag själv sedan är jag tränare för dom söta små barnen , dom är ju helt underbara alltså ! Dom är så himla söta !

Snart ska jag och min familj gå upp till mamma och pappas kompisar och äta typ 3 rätters , som bettan och mamma har fixat . Ajah , jag hänger väll på helt enkelt , har ju inget annat för mig !

 

Imorgon börjar ju skolan också !

Det är inget precis man vill om man säger så .

Skulle gärna ha lov några veckor till , haha .

 

Jag funderar på att byta namn på bloggen isf blir det nog emeliesbieber om ingen utav er kommer på något bra såklart , är det någon utav er som har ett namn som skulle passa mig så skriv jätte gärna det så jag har några att välja mellan   

 

/ EMELIE HÖGLUND  ♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards