emmehoglund

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Emelie - 2 januari 2011 21:39

Min favoritsport är konståkning . Eftersom det är en sådan graciös sport . Och jag älskar att stå på skridskor och göra fina rörelser . Att hoppa , göra piuretter och steg är nog det underbaraste man kan göra . Det är en sådan härlig kännsla .

Det är så himla roligt att stå på isen helt ensam på isen och åka ett pogram som sin tränare gjort åt en . Där alla saker jag är bra på finns . Saker som jag tycker om och vill göra .

Jag älskar konståkning av hela mitt hjärta

 

 

  

 

/emelie höglund !

Av Emelie - 2 januari 2011 21:25

Hejj på er , nu kommer dagens inlägg ! :D

Dagen har vart riktigt bra . Dagen började med en varm dusch . Sedan gjorde jag mig i ordning och åt frukost . Sedan gick jag till min saknade Matilda . Där var jag hela dagen vi spelade The Sims 3 , bara för att jag älskart . haha , sen gick jag hem . Var nära på att ramla flera gånger för det är otroligt halkit . Men det gick bra .

När jag kom hem runt 4 var det på med datan och facebook .

Sen dess har jag suttit vid datan , så snart är det nog dags att stänga ner den för dagen . Men det är ingenting jag vill .

 

Imorgon blir det Skövdes badhus med Michaela och mamma och hampus . Det blir kung . Fast min bikini har damp , men jaja jag får väll fixa den nu ikväll och packa lite smått eftersom vi åker runt 10 . På kvällen är det träning så det blir nog inget inlägg på kvällen . Men jag vet fortfarande inte ... :)

 

Ha en fortsatt bra söndag .   

 

/emeliehöglund ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards