emmehoglund

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emelie - 7 januari 2011 19:14

Hejj   

Jag och Sara sitter här framför tv:n och tittar på let´s dance .

Det är väll helt okejj , men jag hejjar inte direkt på någon än .

Jag och Sara försöker även hitta på CDON vart det finns justin biebers #never say never nörd glasögon .

Vi hittar det inte så om någon hittar det vara jätte snällt om ni länkade det i en komentar på detta inlägg .

 

Idag köppte jag även en Julia tidning . Det är nummer 1 . Den var jätte bra , rekomenderar verkligen att köpa den . Så stick till afären och köp den , man får även med en liten planch på Jaden Smith . Tyvärr ingen på Justin Bieber . Och så får man 3 par jätte söta örhängen - verkligen ett +

 

Men jag ska väll titta vidare på Let´s Dance .   

 

/emeliehöglund'

 

  

Av Emelie - 7 januari 2011 14:30

Vad är kärlek för mig .

 

Kärlek för mig är något man sprider ut i världen . Runt om sig . Till sina vänner , familj o.sv.   

Av Emelie - 7 januari 2011 13:20

Hejj på er . ♥

Igår blev det sen läggdags. Så jag sov till halv 12 idag . Riktigt skönt att kunna sova länge nu  . Men på månda är de skola igen *suck* . Men det kommer nog gå bra. Är faktist lite förväntans full på att se hur de gick på dom sista proverna och klara jag alla 5  får jag 250 kr av farmor och farfar . Så jag hoppas verkligen !

Idag har jag slappat hela dagen och kommer förmodligen göra det tils min träning börjar . Runt halv 3 åker jag tror jag .

Då blir det träning för full fart . Ikväll blir de nog Let´s dance och en skål godis eller något . Måste även säga att min farfar har lagat min dator så jag får tillbaka min dator ikväll tror jag . Tack så hemskt mycket farfar . Mitt bank kort har även kommit så nu är det bara att shoppa för full fart ! Nä jag skojjar bara .

 

Här kommer några jätte bra Justin Bieber bloggar :

www.JustinBieberWorld.bloggplatsen.se

www.justindrewbieber.blogg.se

www.JBieber.blogg.se

 

/emeliehöglund ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards