emmehoglund

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie - 29 november 2010 16:23

Heyyy yo .

Sitter här hos farmor och farfar och trööööööökar ... väntar på att farmor och jag kan åka till stan och byta ett par shorts till något annat . Efter stan blir det träning antar jag . Ska få resten av mitt program , woho . Snart är det tävling också , typ om 2 veckor eller något . På lovet tror jag det är . Skolan är extremt trök , bara så att ni vet ... jag gillar inte NO det är tråkigt .

 

ajah ... :)

 

hejdå , ha det bra sötnosar !

kram !

 

 

  

Av Emelie - 28 november 2010 14:23

Hejj på er !

Söndag idag då , känns lite sådär . Men det är första advent idag !  Mysigt blir det nu till vintern . Och nu är det ju inte långt kvar till julafton !   

Det ska bli riktigt roligt !

 

Idag har det inte hänt så mycket . Jag har tränat nu på morgonen . Sen har jag inte gort något mer , tagit ett bad och ätit .

Ikväll ah men klockan halv 5 . Drar jag till stan , först ska jag byta min shorts som jag inte blev nöjd med , få se vad jag byter till . Sedan blir det bio : Harry Potter . Der blir gör kul . Det är alltid lika roligt att va med Michaela !   

 

kram .

 

 

Av Emelie - 27 november 2010 13:11

Halojj !

Igår var det disco . Det var riktigt roligt , discot ägde helt enkelt . Efter det sov man över med Elionora .

 

Idag vet jag inte vad jag ska göra , har faktist lite tråkigt . Just nu så ser jag på EMA . Väntar på att Justin Bieber ska uppträda , det får man inte missa , Elionora har åkt hem för hon mådde inte bra . Ikväll blir det jul bord i skara med familjen och farmor farfar , faster , farbror , kusin ! Va lite sociala på mobilen då :)

 

Hejdå , kram   

 

 

  

Av Emelie - 25 november 2010 20:34

HELLU !

Bra humör på topp . Har vart och klippt mig idag , det blev lugg och toppning . Bild kommer antagligen imorgon . Idag har jag verkligen inte gort något typ . Skolan var sådär . Men sen när man hade klippt sig gick man lite på stan med mamma och hampus . Köppte : täckstift #åhlens och midjeshorts #vero moda . Jätte bra saker . Shortsen använder jag på discot imorgon . Det ska bli jätte kul . Jag och Elionora sover över efter det . Bloggar om dagen imorgon eller i övermorgon !   

 

sov gott mina läsare !

kram .

 

  

Av Emelie - 24 november 2010 19:39

Hej hej   

Ett kvälls inlägg . För jag kände att mitt andra inlägg var lite osocialt . Sitter just nu och kollar på halv åtta hos mig sen vet jag faktist inte vad som kommer på tv:n . Ska strax kolla på desperate houswifes som jag missa igår progrund av dumma snö ovädret ! På fredag blir det disco med tjejerna !   

 

hahaha jag och min bror , så söta vi är på bilden ;)

 

byeee , kram

 

 

 

  

Av Emelie - 24 november 2010 15:42

HEJ !
Jäkla väder , samma väder idag . Gillar inte vädret ! Uchg ..snö !

Överallt . Tur att det gick bra att komma till skolan . Hade verkligen bara tråkiga lektioner idag . Imorgon blir det roligare . Har t.ex hemkunskap och gympa !

Idag ska jag nog bara plugga kanske är en liten stund men någon . Vet inte vem men ringer väll någon . Kanske sara :)

Men nu har jag inget att skriva om

Hejdå , kram   

 

  

Av Emelie - 23 november 2010 21:17

Hejj på er !

Dagen har vart kanon , förutom vissa nackdelar :

*Snöstorm ute !

*Så alla kanaler utom 1,2,4,5 finns

*Det är extremt kallt

*Min och Saras cyklar fastna i varnadra så vi fick gå till stan !

Vilket väder ute ? Inget man gillar , man kommer knappt fram till skolan . Kom fem min försent idag progrund av det ... bort med snön ! Efter skolan gick jag på stan med Jessica , Izabell och Sara . Vi fick gå efter händelsen som står där uppe . Det var inte kul i det ovädret . Men det var kul att gå på stan iaf . Köppte ett par tights , svart linne och en tröjja . Allt kom från ginatricot :D . Sen ikväll har man inte gort något typ ...

 

ha det bra läsare   

 

Av Emelie - 22 november 2010 17:23

Halojj !

Sitter här framför tv:n med datan i knät . Och har lite tråkigt för Sara har nyss åkt . Vilket väder det är ute , inget jag gillar det kan jag verkligen inte påstå . Men att va med Sara var iallafall riktigt kul och vid 6 åker man till konståknings träningen , woho jag ska göra klart mitt program idag , det blir riktigt roligt . Jag ska nog tävla i Trollhättan snart vid 11 December tror jag :)

 

   

 

Några bilder sen i lördags !

 

Ha det bra , kram !     

Ovido - Quiz & Flashcards