emmehoglund

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Emelie - 6 januari 2011 20:43

Hejj bloggen .

Fick låna pappas dator en liten stund nu . Så nu passar jag på att fixa lite saker här på bloggen . Jag vet att headern är lite lång tråkig . Men jag ska börja jobba på en ny så fort jag får en ny dator eller min har lagats . Så ni får stå ut medans jag inte kommer kunna bjuda på allt för bra saker . Men jag ska ju göra mitt bästa såklart .

 

Igår blev det Sara och Michaela , jag och michaela sov till ett . Vi var enormt trötta . På dagen fixade vi våra naglar och på dom satte vi på diamanter . Jag och Sara sov över igår tils idag då blev det film hela natten typ . Det blev en film som heter "honney" och "school of rock" . Både av filmerna var jätte bra . Rekomenderar dom verkligen . Värda att se . Jag och Sara vaknade också sent idag .Sen så har vi inte gjort så mycket . Sjungt lite sing star , vart ute med molly . Lite allt möjligt . Men nu är jag riktigt trött så det får bli en bra bok ikväll och tidig läggdags .   

 

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll .

 

ps: ska försöka låna pappas data så fort som möjligt så jag kan ha en någonlunda bra uppdate . :)

 

/emeliehöglund .

 

    

 

Av Emelie - 6 januari 2011 14:15

Min bästavän .

Jag har jätte många bästavänner . Men jag valde Sara för jag umgås allra mest med Sara . Jag har känt hon sedan vi var 2 år tror jag . Vi blev genast jätte bra kompisar . Jag mins första gången jag skulle sova över . Jag var jätte rädd , vi sov i samma säng och kolla på en prinsess film . Det vae jätte mysigt . Du är en helt underbar person . Och grymt bra på konståkning , du är en vän som alla behöver . Du är så himla omtänksam och underbar . Man kan inte beskriva hur mycket man älskar dig . För jag älskar dig av hela mitt ♥

~Sara Magnusson~

Läs även hennes blogg :

www.saraamagnusson.blogg.se

 

/emelie höglund ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards